המדדים המרכזיים שכדאי לעקוב אחריהם הם:
-
כמות כניסות וביקורים ייחודיים – להבין את גודל הקהל.
-
שיעור נטישה (Bounce Rate) – לזהות בעיות בחוויית המשתמש.
-
זמן שהייה באתר – למדוד את מעורבות הגולשים.
-
מספר דפים לביקור – לבדוק עד כמה התוכן מושך את הקוראים.
-
מיקומי גולשים – להבין מאיפה מגיעים המבקרים.
-
מקורות תנועה – לזהות אילו ערוצים (אורגני, ממומן, חברתי וכו’) מניבים את התוצאות הטובות ביותר.
בסופו של דבר, ניתוח קבוע של הנתונים הללו מאפשר לבצע אופטימיזציה מתמשכת לשיפור חוויית המשתמש, הגדלת התנועה והגדלת המכירות דרך האתר.


