-
פתחו חשבון Google My Business והקפידו לעדכן בו פרטים, שעות ותמונות.
-
צרו תוכן מקומי – כתבו מאמרים וחדשות רלוונטיות לאזור הפעילות שלכם.
-
שמרו על אחידות בפרטי העסק (NAP) בכל אינדקס, אתר ורשת חברתית.
-
עודדו ביקורות חיוביות מגולשים ולקוחות, וענו גם לביקורות שליליות.
-
הוסיפו עמודי סניפים באתר עם פרטים ייחודיים לכל מיקום.
-
שמרו על נוכחות דיגיטלית רחבה – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד.
-
ודאו שהאתר מותאם למובייל ומכיל אזכור של מיקום העסק גם בכותרות ובמטא-דאטה.
עסקים שמיישמים את הצעדים הללו בונים נוכחות אמינה ומקצועית בזירה המקומית, ומגדילים משמעותית את כמות הלקוחות שמגיעים אליהם דרך גוגל.




