כדי לחזק נראות ב – AI, מומלץ לשלב בין צעדים תוכניים וטכניים:
-
ליצור תוכן מעמיק, אמין וברור שמדגים מומחיות (E-E-A-T).
-
להתמקד בכוונת המשתמש ולא רק במילות מפתח.
-
לבנות מבנה תוכן קריא למכונות עם כותרות משנה, רשימות ו – Schema Markup.
-
להרחיב נוכחות חיצונית באמצעות PR דיגיטלי ואזכורים ממקורות אמינים.
-
לוודא נגישות מלאה של האתר למודלי שפה (LLMs) ושיפור חוויית המשתמש (UX).
מותגים שיפעלו כך לא רק יגדילו את הסיכוי להופיע בתשובות AI, אלא גם יחזקו את מעמדם כמקור ידע אמין בעולם שבו בינה מלאכותית הופכת לשער הכניסה המרכזי למידע.





