פרסום באירופה עם _Alt
אנחנו הישראלים אוהבים להחשיב את עצמנו כחלק בלתי נפרד מאירופה. לא משנה לנו העובדה שאנחנו ממוקמים במזרח התיכון ושאנחנו יותר קרובים לאפריקה, אנחנו בעיני עצמנו אירופאים. לכן, גם לא מפתיעה העבודה שחברות ישראליות רבות מנסות להיכנס לשווקים האירופאים ומחפשות דרכי פרסום באירופה וחברות...
מה זה AEO ואיך לקדם את האתר בכלי הבינה המלאכותית
10 טיפים לקידום אתר בכלי AI
אומרים שה – AI משנה את העולם והם צודקים. מהפכת הבינה המלאכותית הגיעה במהירות ואת ההשפעות שלה אפשר לראות בכל מקום, אבל היא נראית במיוחד ברחבי האינטרנט. אם יש לעסק שלך אתר, וודאי הרגשת וראית את השינוי מקרוב. אנשים מחפשים פחות בגוגל ומסתמכים...
כל מה שצריך לדעת על AI Mode של גוגל
מה זה AI Mode ואיך יראה עתיד החיפוש בגוגל?
החיפוש בגוגל עובר מהפכה של ממש. לא מדובר בעוד עדכון אלגוריתם, אלא בשינוי עמוק בדרך שגוגל מבינה, מארגנת ומציגה מידע. בעידן שבו הבינה המלאכותית נמצאת בפרונט – גוגל כבר לא רק מחפשת היא גם מסכמת, מסיקה ומייצרת תשובות שלמות בתוך דף...
הדשבורד של Alt
להיות בבקרה מלאה על הקמפיינים שלכם מכל מקום ובכל זמן עם דשבורד השיווק של Alt
שיווק דיגטלי זה תחום מאוד דינמי. קמפיינים שעבדו מצוין ממש לפני שבוע, יכולים להפוך לכישלון חרוץ תוך כמה ימים.
יש נתונים שכל בעל עסק חייב להכיר בכל רגע בקמפיינים ואותם אפשר לתמצת לשתי מילים –...
מדריך קידום ממומן באמזון
אמזון זה כבר מזמן לא רק המקום לחיפוש ספרים אלא, מקום בו ניתן לרכוש כמעט כל מוצר שאתם חולמים עליו. לא לחינם ג'ף בזוס (מייסד ונשיא אמזון) הוא כיום אחד האנשים העשירים ביותר בעולם. אז אולי מדריך זה לא יהפוך אתכם לעשירים כמו ג'ף בזוס, אבל שווה לכם וללמוד איך תוכלו להגדיל מכירות...
נעים מאוד! אני אסי שמעוני מנהל ובעלים בחברת קידום האתרים _Alt
אני אסי שמעוני, מומחה לשיווק דיגיטלי ובעלים של Alt – סוכנות בוטיק עם גישה פרקטית, אנושית וטכנולוגית לקידום אתרים בעידן ה-AI ופרסום דיגיטלי בשווקים תחרותיים בישראל ואירופה.
את הדרך שלי התחלתי ב – 2007 והתמחתי ב – SEO, תוך שנתיים ניהלתי את מחלקת הקידום בחברת...
סקירה על Canva Magic Studio
בעידן הדיגיטלי שבו התוכן הוויזואלי הוא אחד הכלים המרכזיים למשיכת קהל ולהעברת מסרים, השאיפה ליצור חומרים מרשימים ואפקטיביים במהירות ובקלות הפכה לצורך בסיסי עבור עסקים, משווקים ויוצרים. Canva, שכבר מזמן נחשבת לפלטפורמת עיצוב מובילה, שדרגה את המשחק עם השקת Canva Magic Studio,...
שישה דברים שחסרים לך במחקר המתחרים
בעולם העסקי התחרותי של היום, מחקר מתחרים הוא אבן יסוד קריטית להצלחת העסק שלך. כאשר אנו מבינים לעומק את המתחרים שלנו, אנו יכולים לזהות הזדמנויות חדשות, לנטרל איומים ואף לנצל את היתרונות הייחודיים שלנו כדי לבסס את מעמדנו בשוק. מחקר מתחרים מספק תובנות ערכיות לגיבוש אסטרטגיה...
מדריך מקוצר למדדי הביצועים של קמפיינים בפייסבוק
זה מכבר שהפרסום בפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, ובזכות השיפורים הטכנולוגיים שהחברה מבצעת באופן תדיר יותר ויותר אנשים ללא עבר בשיווק דיגיטלי נכנסים לזירה ומפרסמים בעצמם. בעוד שתכנון והפעלת הקמפיינים בפייסבוק נעשית בצורה דינמית שלא דורשת הבנה טכנית, או הבנת מושגים מתחום...
המדריך המלא לניהול מודעות בפייסבוק: כיצד להשיג החזר השקעה מקסימלי?
פרסום בפייסבוק הפך מזמן לאחד הכלים החזקים ביותר שיש בידי עסקים ומפרסמים להגיע לקהל היעד המדויק. בזכות העובדה שמיליארדי משתמשים נמצאים שם ובזכות יכולות הטירגוט העצומות, פייסבוק היא פלטפורמת פרסום עוצמתית. אבל, איך אפשר לנווט במערבולת האופציות וליצור קמפיין פרסומי שמביא תוצאות...
המדריך המלא לסוגי קמפיינים בפרסום בגוגל
מערכת הפרסום של גוגל היא מהמובילות שיש כיום בתחום השיווק בכלל והיא המובילה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. לפי הנתונים שזמינים לציבור מדובר גם על מערכת הפרסום המשתלמת ביותר לבעלי עסקים עם החזר השקעה שעומד על 1:8, שזה אומר שכל דולר שמושקע בפרסום בגוגל מניב בממוצע שמונה דולרים....
צ׳קליסט: איך להופיע ב – Google AI Overviews?
אם חיפשתם משהו בגוגל לאחרונה, בטח כבר נתקלתם את התיבה הבולטת שמופיעה בראש עמוד התוצאות. זהו ה-Google AI Overview, הפיצ'ר החדש של גוגל שמשלב בין חיפוש קלאסי לבינה מלאכותית, ומספק תקציר מהיר לשאלה שלכם, כולל קישורים לאתרים שמהם נאסף המידע.
במאמר זה נסביר איך המנגנון עובד, אלו...













