7 דרכים להגדיל את כמות הביקורות בגוגל
אנחנו לא צריכים להציג בפניכם את גוגל כי כנראה הגעתם למאמר הזה אחרי שביקרתם במנוע החיפוש הנפוץ בעולם. מה גם שאם יש לכם עסק אז אתם בוודאי יודעים כבר את החשיבות של הופעה בגוגל, ועוד יותר מכך את החשיבות שיש לביקורות בגוגל על העסק. כחברת שיווק דיגיטלי אנחנו יודעים את הכוח העצום...
המדריך להקמה וניהול של מודעות גוגל Shopping
אם יש לך אתר איקומרס (Ecommerce) הכנסו במיוחד בשבילך את המדריך על הקמה וניהול של מודעות גוגל שופינג. סוג מודעות יחסית חדש בישראל אך בכל הקשור לקידום בתוצאות החיפוש בחו״ל מדובר בסוג מודעות שהוא פשוט Must!
מה זה מודעות גוגל שופינג?
מודעות גוגל שופינג נמצאות סביבך גם מבלי שתדע...
המדריך המלא לשיווק שותפים
שיווק שותפים הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מתוכנית השיווק של עסקים רבים. מדובר על אסטרטגיה פופולרית ויעילה ביותר לגידול הכנסות העסק בצורה פאסיבית. האפשרות שיש לנו לקדם מוצרים או שירותים של חברות אחרות בתמורה לעמלה מושכת משפיענים רבים, אך לא רק משפיענים. מדובר על תחום שרבים מנסים...
איך למדוד הצלחה בקמפיינים שלכם?
שיווק דיגטלי זה תחום מאוד דינמי. קמפיינים שעבדו מצוין ממש לפני שבוע, לא בהכרח ימשיכו לעבוד טוב בימים הבאים ובנתיים אתם מוציאים כסף. מי שרוצה באמת לעקוב אחרי תוצאות הקמפיינים שלו צריך להתמודד עם המון מספרים ונתונים שיכולים לגרום לכאב ראש לא קטן בחשיפה ממושכת.אבל יש נתונים שאתם...
איך תדעו שהקידום האורגני שלכם עובד כמו שצריך?
קידום אורגני הוא עסק מורכב שכדי להצליח בו צריך לשלוט בתחומים רבים. בבואנו לעבוד על ה – SEO של אתר כלשהו אנחנו צריכים להתמודד מול כמה היבטים שונים זה מזה. מצד אחד אנחנו צריכים להתייחס לגוגל ולסורקים השונים של מנועי החיפוש שאמורים לזהות את האתר שלנו כאיכותי ולדרג אותו...
מדריך מעשי – איך לשלב AI בעסק?
אומנם הבינה המלאכותית (AI) לא נמצאת איתנו זמן רב, אך כבר עתה ברור כי היא משנה את הדרך שבה עסקים פועלים וביכולתה לספק לעסקים כלים עוצמתיים שמסייעים רבות בשיפור תהליכים, ייעול משימות, וביצירת חווית לקוח מותאמת אישית. עסקים בכל הגדלים יכולים להפיק תועלת מהשימוש ב – AI,...
מדריך לפרסום בלינקדאין – איך עושים זאת נכון ובקלות
לינקדאין היא פלטפורמה לא מוערכת מספיק בישראל. אחת הסיבות לכך היא שרבים לא יודעים כיצד להכיל את הרשת החברתית הזו. אבל אל דאגה, יצאנו למסע מעמיק כדי להביא לכם מדריך קידום ממומן בלינקדאין שיעניק לכם את כל הכלים הנדרשים לביצוע קמפייני PPC ולהגברת החשיפה של העסק שלכם אל מול האנשים...
רשימות דיוור – למה זה אחד הדברים החשובים לעסק שלך
יש דברים שנראים לנו ארכאיים ומיושנים ואחד מאותם דברים הוא רשימות דיוור (ניוזלטר בלשון העם) אבל בפועל מדובר על נכס בעל חשיבות מהמעלה הראשונה בעבור העסק שלך ולמעשה, למעט האתר שלך, זהו אחד משני הנכסים היחידים בעולם הדיגיטלי בהם השליטה היא שלך במאה אחוז.
מה זה ניוזלטר?
כל רשימת...
Case Study – קמפיין גוגל Performance Max campaigns והשפעה על עלות לליד
Performance Max campaigns הוא סוג קמפיין של גוגל שהושק ב-2022 והוא מציע גישה לכל שטחי הפרסום של Google (רשת החיפוש, התוכן והשופינג) בתוך קמפיין אחד!
מה זה אומר בפועל? בזכות הקמפיין החדש כבר אין צורך להפריד את כל סוגי המודעות שונות – טקסט, באנרים, וידאו, מוצרים לכדי...
מדריך Performance Max Campaign (מקס פרפורמנס)
גוגל לא נחים לרגע ובמשרדים שלהם עומלים בכל העת על פיתוח של מערכות חדשות ואיכותיות יותר לטובת פרסום ושיווק דיגיטלי. מהרגע שגוגל החלה להיכנס לתחום של פרסום ממומן היא הצליחה בזמן קצר להפוך למובילה בתחום וכיום, לפי הערכות, קרוב ל 30% מכל הפרסומות ברשת יושבות על הפלטפורמה של...
קידום ממומן עבור חברות SaaS
חברות SaaS מתמודדות עם אתגר ייחודי בעולם השיווק הממומן: הן לא מוכרות מוצר פיזי, אלא שירות מתמשך הדורש אמון, הבנה והתחייבות מהלקוח. לכן, קידום ממומן עבור SaaS צריך להיבנות בצורה שונה מקמפיינים רגילים עם דגש על הבנת קהל היעד, בניית משפך שיווקי חכם, ומדידה מדויקת של עלות גיוס...
האם קידום אורגני רלוונטי בעולם ה-AI?
עידן ה – AI מציב אתגר חדש ומרתק בפני תחום קידום האתרים. עם הופעתם של כלים מתקדמים המונעים על ידי בינה מלאכותית ומודלים שפתיים גדולים כמו ChatGPT, עולה השאלה: האם SEO, כפי שהכרנו אותו, עדיין רלוונטי? בעידן שבו מכונות מסוגלות להבין את כוונת המשתמש ולהציג תשובות מותאמות...













