מדריך למדידת תנועה באנליטיקס מכלי AI
האם אתם יודעים כמה מבקרים מגיעים אליכם דרך ChatGPT, Gemini או Perplexity? רוב הסיכויים שהתשובה היא לא.
בזמן שהתנועה מקידום אורגני קלאסי מתחילה לרדת, מנועי הבינה המלאכותית הופכים לערוץ החשיפה משמעותי עבור עסקים. אם אתם רוצים להישאר רלוונטיים, אתם חייבים להבין איך להופיע...
כמה עולה לפרסם בפייסבוק? מדריך מקצועי
כמו כל ישראלי, גם אנחנו מתחילים לחשב יחס תועלת רק אחרי שאנחנו שואלים את השאלה החשובה ביותר – "כמה זה עולה לי?"
קיימים מאות מאמרים ברשת שמנסים לענות על השאלה הזו. קראנו כמעט את כולם, ורוב התשובות די דומות, ובעיקר בכולם הדרך לקבלת תשובה עוברת דרך מונחים טכניים...
5 צעדים לשיפור אחוזי המרה מהאתר
בשבועות האחרונים כתבתי כאן לא מעט על השינויים הדרמטיים שקורים בתחום החיפוש בגוגל, ובמיוחד על הפיצ’ר החדש – Google AI Overview שמתחיל להופיע יותר ויותר בחיפושים, עונה לגולשים בצורה ישירה, ובכ-70% מהמקרים לפי מחקרים עדכניים פשוט חוסך להם את הצורך בכלל להקליק ולהיכנס לאתר...
Gemini Pro – כל מה שצריך לדעת כל מה שצריך לדעת על ג׳מיני פרו
אף על פי שגוגל נחשבים לאחת מחברות הטק המובילות בעולם. בכל הקשור לבינה מלאכותית הם עדיין לא ממש נמצאים בחזית הטכנולוגית. חברות כמו OpenAI ומייקרוסופט הצליחו לעקוף אותם ולהתבסס כמובילות בתחום, אך החבר'ה בגוגל לא מוותרים ולאחרונה הם הכריזו על שדרוג מהותי במנוע ה – AI שלהם...
מילון מונחים לשיווק דיגיטלי בעידן ה – AI
פעם היינו צריכים רק לזכור מהם ראשי התיבות של קידום אתרים – SEO.
אז עכשיו תתכוננו ל – GEO, AEO, LLMO ו – AIO…למה כל כך הרבה שמות?כי העולם של SEO מבוסס AI עדיין לא התגבש למונח אחיד.בשונה מ – SEO, שהתקבע כמונח ברור בשנים הראשונות של גוגל, הקידום...
קידום אתרים בחו"ל: המדריך המלא לקידום אתרים בינלאומי
בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, קידום אתרים בחו"ל הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור חברות שמבקשות לצמוח בשווקים בינלאומיים. התחרות בשווקים הגלובליים עצומה, והיא דורשת הבנה מעמיקה של מנועי חיפוש שונים, שפות ותרבויות שונות, וכמובן שגם את התנהגות המשתמשים בכל מדינה. בעוד...
איך עושים קידום לוקאלי עם גוגל מיי ביזנס?
קידום לוקאלי הוא קידום עסק ע"פ אזור פיזי שבו ממוקם העסק, קידום לוקאלי יביא לחשיפת העסק במפות גוגל ולחשיפה עבור גולשים שמחפשים עסקים באזור גיאוגרפי ספציפי.
אומנם העובדה כי שם העסק שלך יופיע במפות גוגל ובחיפושים בגוגל לא מבטיח כי אכן תהיה במקום הראשון על מילת החיפוש שאתה...
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ניהול קמפיינים ppc חלק א׳
אם חשבתם להתחיל לפרסם בגוגל את העסק שלכם אבל לא ידעתם מהיכן להתחיל, המדריך הזה מיועד לכם. כחברת שיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מעשור, ראינו וחווינו את השינויים הרבים שעבר תחום הפרסום בגוגל. לאורך השנים גוגל ביצעו שינויים רבים באלגוריתם שלהם, כמו גם במראה ובתכונות הנלוות...
כמה עולה לפרסם בגוגל?
מערכת הפרסום של גוגל היא כבר מזמן הכלי המרכזי לפרסום באינטרנט, אבל למרות הפופולריות הגואה והעובדה שכלי זה נמצא בפעולה כבר זמן רב, עדיין יש הרבה אנשים שלא מצליחים להבין כמה עולה לפרסם בגוגל. מחיר הפרסום בגוגל משתנה אי אפשר להגדירו בצורה קבועה כיוון שהוא מבוסס על כל מיני גורמים...
המדריך לבניית תוכנית שיווק דיגיטלי
בעוד אנחנו צוללים עוד קצת אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי, אנחנו רוצים לדבר הפעם על תוכנית שיווקית לדיגיטל. כדי שהעסק שלנו יצליח לבלוט מול התחרות הגדולה ברשת, אנחנו חייבים להיות צעד אחד לפני המתחרים שלנו ותמיד להיות ערוכים עם מפת דרכים שתוביל אותנו להשגת היעדים שלנו.
במאמר הזה...
איך מודדים נראות ב – AI ואיך למקסם את אזכורי האתר בכלי ה – AI?
נתחיל מהבסיס: מהי נראות ב – AI ואיך היא נמדדת?
נראות ב – AI היא למעשה המדד לאיך וכמה המותג, המוצרים או התוכן שלך מצליחים להיכנס לשיחה שמנהלים מודלי השפה הגדולים (LLMs) ומנועי תשובות מבוססי בינה מלאכותית. אם בעבר היינו מודדים הצלחה לפי מיקום בתוצאות החיפוש של...
איך מייצרים לידים לעסק?
בעולם השיווק הדיגיטלי המודרני, לידים הם המטבע העובר לסוחר. הם מהווים את הגשר החיוני בין תנועת גולשים גנרית לבין לקוחות פוטנציאליים בעלי ערך. לידים אינם רק שמות ברשימת תפוצה; הם מייצגים אנשים אמיתיים שהביעו עניין במוצר או בשירות שלך, ובכך פתחו דלת להמשך דיאלוג ויחסים עסקיים....













