
Performance Max campaigns הוא סוג קמפיין של גוגל שהושק ב-2022 והוא מציע גישה לכל שטחי הפרסום של Google (רשת החיפוש, התוכן והשופינג) בתוך קמפיין אחד!
מה זה אומר בפועל?
בזכות הקמפיין החדש כבר אין צורך להפריד את כל סוגי המודעות שונות – טקסט, באנרים, וידאו, מוצרים לכדי קמפיינים נפרדים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
הקמפיין החדש בנוי על יכולות Machine Learning ואוטומציה נרחבת שמתבצעת על ידי המערכת של גוגל, כך שלמעשה גוגל מבצעים את כל תהליכי האופטימיזציה של הקמפיינים במקומך. אלו קמפיינים ממוקדי מטרה וניתן להשתמש בהם עבור מסעות פרסום שבהם המטרה היא להגדיל את המכירות, לייצר לידים, לקבל תנועה לאתר או לעודד ביקורים בחנות.
לחצו לצפיה ב- Case Study שערכנו על אחד מהלקוחות שלנו ולתוצאות שהביא לו הקמפיין החדש >>
היתרונות של קמפיין מסוג 'Performance Max campaigns':
אופטימיזציה מובנית
על ידי שימוש ב – A.I. ותהליכי אוטומציה הקמפיין החדש מבצע הליכי אופטימיזציה בצורה קבועה וכך מתקבלות תוצאות איכותיות יותר.
כל סוגי המודעות במקום 1
מעכשיו אפשר ליצור את כל סוגי המודעות הקיימים בגוגל ממרכז בקרה אחד בקלות ובנוחות.
יצירת משפך שיווקי בקלות
קמפיינים אלו מאפשרים ליצור משפך שיווקי, כך שתוכל לבנות מודעות וחשיפה, לעודד תנועה לאתר, ובהמשך לידים ומכירות. זה לא רק התוצאות הטובות שמדווחות מהקמפיינים מסוג זה שאנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו.
לכל משווק צריך להיות חשוב לפתח את הקמפיינים של הלקוחות שלו לקמפיינים מסוג 'Performance Max campaigns כיוון שמדובר בקמפיינים שהם ההתפתחות הבאה וכנראה העתיד של Google Ads.
כבר מיוני 2022 קמפיינים חכמים לשופינג וקמפיינים מקומיים עברו אוטומטית לסגנון מסע פרסום זה החל מחודש יוני.
Case Study – מה קרה כשהעלנו ללקוח קמפיין מסוג Performance Max ?
אנו מנהלים עבור לקוח מסוים קמפיינים מסוג חיפוש ובאנרים ברשת התוכן כבר מזה כמה שנים. הלקוח צבר בחשבון דאטה של אלפי המרות במשך השנים האחרונות מסוג פניות צור קשר, צ׳אט וטלפונים ונאמר מראש שהתוצאות היו טובות מאוד גם בעבר אודות לעבודה של כ-5 שנים על החשבון ושיתוף פעולה מצוין עם הלקוח בכל מה שקשור למבצעים והצעות אטרקטיביות לקהל הלקוחות שלו.
בגלל שמדובר בקמפיין מסוג חדש לגמרי ועוד לא היה לנו ניסיון איתו בחשבונות אחרים לא ידענו למה לצפות. עכשיו אחרי חודשיים שימו לב לתוצאות:
בצילום מסך הבא אנחנו יכולים לראות דאטה מחודשים נובמבר 2021 עד מרץ 2022.
בתקופה זו עבדו שני קמפיינים מסוגים שונים:
קמפיין חיפוש ( Search) הביא 302 המרות בעלות של 24.21 ש״ח להמרה.
קמפיין באנרים ברשת התוכן ( GDN) הביא המרות בעלות של 14.22 ש״ח להמרה.

בחודש אפריל 2022 העלנו קמפיין מסוג Performance Max:
כפי שניתן לראות בתוצאות השינוי הוא לא פחות ממדהים!
יש לציין שהייתה ירידה גם בקמפיין GDN מעלות לליד של 14.22 ש״ח ל-7.84 ש״ח. אבל שימו לב לתוצאות קמפיין Performance Max.
בתקופה של קצת יותר מחודשיים הגיעו 563 פניות בעלות של 3.33 ש״ח!

בואו נסכם את הנתונים:
בהשוואה בין תאריכים 01/4-08/06 לתקופה קודמת 22/01-31/03
בתקציב גדול ב-15.73% התקבלו 105% יותר פניות | בעלות להמרה של 7.35 ש״ח ירידה של 43% בעלות להמרה הכללית בחשבון.

לסיכום:
ב- _Alt כבר העברנו את כל הלקוחות שלנו לקמפיינים של Performance Max, לאחר חודשיים אנחנו יכולים לספר שסוג הקמפיין הזה ברוב המקרים משפר משמעותית את התוצאות ובחלק קטן יותר מהמקרים אנחנו לא רואים שינוי משמעותי לטובה או לרעה. מה שכן חשוב לציין שקמפיין זה לא ניתן כמעט לאופטימיזציה ידנית ולכן הוא מסתמך בעיקר על קופי איכותי מסוג – טקסט, תמונות ווידאו ועל דאטה של המרות בחשבון. כך שאם יש לכם חשבון גוגל אדס עם הסטוריה ככל הנראה קמפיין Performance Max עשוי לשפר מאוד את התוצאות שלכם.
מה שבטוח אם עדיין לא עברתם לקמפיינים מסוג Performance Max אנו ממליצים לכם לעשות זאת כמה שיותר מהר.
שאלות ותשובות על הקייס סטאדי של Performance Max
Performance Max נשען כמעט לחלוטין על דאטה מתמשך של כמות ואיכות ההמרות שהחשבון צבר בעבר. האלגוריתם משתמש במידע הזה כדי להבין מי הלקוחות הנכונים, אילו מודעות מצליחות, ואיזה שילובי קריאייטיב מייצרים תוצאות. כאשר יש היסטוריה של המרות, המערכת יכולה "לקפוץ ישר למים" ולספק ביצועים גבוהים כבר בשבועות הראשונים. חשבונות ללא דאטה ייתקלו לרוב בתקופת למידה ארוכה ופחות יעילה.
השיפור נבע משילוב של אלגוריתם אוטומטי שמנצל את כל שטחי הפרסום של גוגל יחד, לצד היסטוריה עשירה של אלפי המרות בחשבון. מכיוון ש – Performance Max "ניזון" מדאטה איכותית שכבר קיימת, הוא הצליח לזהות במהירות את הקהלים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לבצע המרה. כך התקבלו 563 פניות בעלות של 3.33 ש״ח בלבד, לעומת 14 – 24 ש״ח בקמפיינים רגילים.